Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2007

Καλημέρα ...

... έχει πλάκα (νομίζω) να βλέπεις τους άλλους να παραξενεύονται όταν τους λες Καλημέρα. Ανθρώπους που δεν έχεις πάρε δώσε, δεν έχεις να τους προσφέρεις τίποτα, δεν σου χρωστάνε ή τους χρωστάς. Βλέπουν την Καλημέρα σου σαν ένα προμήνυμα "κακού". Σαν μια αφορμή για να τους πλησιάσεις.
Μόνο όσοι έχουν "φάει" την ζωή με το κουτάλι, έχουν τα χρόνια τους και δεν ελπίζουν σε τίποτα, ανταποκρίνονται συνήθως με ένα χαμόγελο. Εκτός αν νομίζουν ότι ήρθε η ώρα τους, ότι είμαι ο Άγγελος και χαμογελούν γιατί θα ξεκουραστούν επιτέλους.
Και αυτοί που τα έχουν γραμμένα όλα ή τα έχουν πιει.

Και να φανταστείτε ότι απλά χαμογελάω και λέω Καλημέρα. Δεν χαμογελάω χαιρέκακα και τρίβω τα χέρια μου σατανικά καθώς τους Καλημερίζω.

Καλημέρα και καλό Σ/Κ.

5 σχόλια:

lazinio είπε...

μπορείς για πιο πολλά συμπεράσματα να κρύβεσαι και να πετιέσαι και να λες καλημέρα

IF είπε...

και με μια καμερα στο χέρι θα έβγαζα εκπομπή :)
είναι μια άποψη ...
απλά δεν ταιριάζει με αυτό το project μου.

diva είπε...

Τρομάζει το σπάνιο..το άδολο.

IF είπε...

Με τόσες κρυφές κάμερες, εκπομπές με φάρσες, πολιτικούς και "ζητιάνους", δεν σκέφτεσαι το Άδολο. Γιατί άλλωστε;

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα πρόσεξα το σχόλιό σου στο μπλοκ μου . Λοιπόν αν θέλεις να προμηθευτείς το περιοδικό Πάροδος πρέπει να απευθυνθείς στον Κώστα Ριζάκη που είναι ο εκδότης του στο τηλέφωνο 2231024072 ή στη διεύθυνση Θερμοπυλών 22 , 35100 Λαμία.Sorry για την καθυστερημένη απάντηση. Και καλώς ήρθες στο μπλοκ μου